Sunday, March 6, 2011

I love my butterflies

Hai again ,


6 Mac ,tarikh luput kemaskini borang matrik .Ape ni apeee ,rasa nak humban jerung dalam sungai je bila hari ni baru ingat deadline dia .Okbai mjur ingat kan.Mak bising potpet potpet bila aku bgtahu dia .Ya mak sorry .So plan hari ni memang kalut .Semuanya bertindih .Mujur Tuhan sayang aku dan rakan-rakan .Dibukakan kami jalan untuk bersama-sama menjelajah Kota Bharu (jelajah la sgt) bagi mencari klinik.Well matrik tu ngad-ngad je nak suruh isi type of blood group titew .


Mula-mula pergi isi perut kat Kbmall ,hotspot Kota Bharu .Ya memang 'syurga' gila la pergi Kbmall hari Sabtu.Macam-macam human ade.Sukew gilew pergiw cuciw matew ngan Perempuan Kepoh yang gila Coolblog kecuali titew tadiw.KBmall memang berpotensi jd tempat cari jodoh .Erk gross .Ade budak sekolah pakai tudung bila pergi Kbmall terus hilang tudung dan dok bertepek dengan jantan.Macam penyepak la bila kita tahu siapa budak tu .


Habis lepak naik kereta sambil decide klinik mana nak tuju .Pergi satu klinik tutup then singgah klinik sebelah .TAKDE ALAT LA,SORRY .Okay hampir suku jam dok bertapa atas kereta fikir-fikir mana nak tuju ni .Mulanya rasa macam nak give up tapi bila pikir balik .NI MASO DEPEY MEK ,LONI MU MALAH PAH TUO MU NYESAL .*hoh mari doh klate accent .Yeah baby
Sorang kawan suggest pergi KKB .Tapi hampa .Tutup ,sorry again .Then last choice sebab sorang Minah Kepoh kata kat situ mungkin mahal sikit tapi dah takde choice lain .So serbu KPJ Hospital Perdana .Terjah punya terjah .Yeah man bolehhhhh .




 

 


















***Sorang ahli Kepoh tak buat ujian ni harini sebab dia dah buat lama dulu .tok laweyyy Haha :P


*** TENGOK DUA BELAH TANGAN AKU KENA .Bisa tak bisa tak .Darah O kan darah manis.Hiks bai




I love my butterflies ,Perempuan Kepoh 

---


'bleh bekenalan .' 1.20 pagi 
Manusia mana ni .Takde kerja cari kerja .Okbai tak layan .


'bleh knalan spe nma awk org mna.' .1.25 pagi 
Again ,haha lucu la wey .Buat lawak pulak hamba Allah ni.


Tak perlu layan orang cenggini .Buang masa ,kredit dan tenaga kau .Yeah dude *berapa kali yeah dah aku ni


----
A note for you :
Awak ,malam ni saya tawar hati .Saya dah puas .Putus asa .Dan kita dah takde ape-ape kan kan .Buang saya .Bakar cinta awak tu .Saya dah tak nak .Awak dah luah lepas semua .So saya trima .Ok awak .Thanks fr everything that we've been done and face together .Tonight i'm really done with you .Life is perfect .Find a new girl which is better than me and surely better fr you .We will still remain as friend :)



JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

No comments: