Saturday, March 5, 2011

Percubaan pertama

Hai,salam malam sabtu .Hari jumaat malam sabtu kan .Ya angguk .


Malam ni nak riak sikit boleh kan .Hihi.Bangga ni bangga ,Anak dara ni masak ayam pedas hari ni .Masak sendiri .Kbai .Kecoh nya kau minah setakat masak ayam pedas pun heboh satu pekan .Well percubaan pertama lah nek .Luar biasa kan kalau minah muka bulat ni masak-masak sebab dia seorang yang pemalas .Goal kutuk diri ! Okbye


Ini plan tak berplan sebenarnya .Mok ambo tok cekak nok masok hari ni.Migrain .Semua bangun breakfast lewat so takde yang complain nk lunch .Lagipun Halalan Toshiba (bak kata sorang kawan tu Haha) ,depan rumah je ,jalan kaki sikit boleh makan kuew tiaw cewlup youww .Sodap ,psst banyak  bahan dari Siam .Warning jangan selalu makan kat situ **


Aku ni bukan ape ,macam teringin gituw nak makan ayam pedas ,okbai .Mulalah kol sepupu nun jauh di KL tnya resipi ayam pedas .MACAM KAU TAK BOLEH TNYA MAK KAU KAN .Biasala gedik kan .Dah malas taip berjela-jela ,mata dah bagi signal nak turun .AKU MASAK AYAM PEDAS LA HARI NI WEY ,DAH QUALIFIED JADI BINI ORANG LA WEY ,KAU TAK TERGUGAT KE WEY .




 

**Gambar tak cun macam tukang masak.



Dah ,end of the story .Makcik ni da ngantuk gila ni .Esok aku akan dinilai oleh penilai di YP .Mak aih berdobar-dobar ni muge penilai tu misai tebal .Muka garang .Harap dia baik dan tidak sebengkeng mukanya .Amin .Doakan aku baik-baik saje esok .


( Mak aih 10 bintang kau bagi )
**********  Orang yang aku crush ni pndai bermain angin ,aku tergolek-golek atas simen bila dia sembur angin ngan aku ,GEDIK NYA ANAK MAKCIK .Tak ,dia yang start dulu okey .Shh .




Okbye semua .Goodnight .Muah 


JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

No comments: