Sunday, March 6, 2011

you :)

I love you .Yes i really do .But seeing you with other girl really crashed my heart to pieces .Lets make it straight ,why can you just tell me the truth ? I've seen everything ,yeah i was stalking your acc .I cried ,haha so funny crying fer that stupid bloody-hell thing .

Kenapa still nak deny ?Katanya sayang aku tapi hah ?What the hell ?Belakang aku kau mesra-mesra dengan org lain .Yeah mannn kau sangat terbaik .Haha kau cerita masalah kau dengan orang lain ,bila kau kongsi ngan aku ?Kata sayang dude ? Ape ni apeee .OKbye malas nak ratap benda lepas .Aku lepas kau sebab aku nak tengok kau happy .Yeah mann kau happy gilew dikelilingi mereka yg sayang kau dan selalu kongsi masalah dan pendapat dgn kau tu .Yang pasti ,bukan aku .
Stop saying 'i love you' semata-mata nak tegakkan benang yang hancur .Kau dah tak kenal dan faham aku dah sebab kau ralit dengan orang lain yang kau lebih syg ,bukan aku kan kan .Kau macam jadi tak kenal hati aku ni .Ya aku memang selalu cakap ,aku dah tak sayang kau tapi tu ego aku .Sebab aku tak nak saham jatuh .Yeah mann aku ada saham HAHA .Jadi lepas aku cakap gitu kira kau nk balas dendam ke ?Repay me back dude ?Oh mann you're mean .Sejahat segedik-gedik aku tak pernah main kayu belakang kau walaupun aku ngaku aku berkenan kat ramai lelaki .Yeah mann aku gedik tapi aku takdelah sampai okbai malas nak truskan .Hah lelaki memang begitu :)

Nak kawan ngan aku lagi ?Aku memang nak ,tapi kau faham tak bila hati ni dah broke ?Yeah mann .Hancur weh.Aku tak nak jadi musuh kau .Haha macam lucu kalau kita jadi musuh sebab aku sayang kau ,tapi aku tak boleh terima lah ape kau buat .

Pengakuan ,i'm deeply in love with you .Tapi kalau kau tak happy dengan aku buat ape kita kekal ? 

Tepuk kepala tanya hati .Jangan kata aku tak pernah bagi warning .

Sekian .

JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

2 comments:

.::pUnK::. said...

haaa...brigak syu~
xpo2...
abe mu ado ni...sbar des..

Nursyuhada said...

Haha yeah mannnn .Woo bro apey :D