Tuesday, April 5, 2011

Mintak lulus nanti okay.


"Cikgu ,bila saya bulih test jpj ?"

5 mins later ...

"10 ni ,hari jumaat nak g belaja kat melor deh ."


Berikut adalah konvertasi aku dengan cikgu yang ajar aku belajar kereta.Ok cikgu ,pesal senyap je ni .Ai aii janji dengan saya awal bulan 4 tapi cikgu senyap je .Nasib baik hati tergerak nak text cikgu tadi .Alhamdulillah ,mintak mintak lah lulus terus .Tolong doakan ok.Muah

---

psst psst ,saje je tadi boring lenggok kaki kat ofis ayah ni .So takde kerja ler .Kau boleh buat gini ?Gambar kau boleh jadi wallpaper Google ? Auw auw.Hihi bisa tak aku kuikui .Ok kolot aku ni bnda ni pun kecoh -_____-




**** selesai posted semua benda berkaitan universiti .Syukur


*** Now i'm damn hungry ,jom lunch?


** Petang ni nak pergi rumah salah seorang ahli  PK 




Sekian :)

JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

2 comments:

tan said...

hahaha,gud luck syue!

Nursyuhada said...

Thank you tan !!! ♡