Wednesday, February 9, 2011

Berkarat lain kali aku polish

Hai asslamualaikum .
Rindu makcik ni tak ?Rindu? Rindu sangat ? Hah betul ke ? Haha .Aku tahu aku dirindui .Jangan jeles ya makcik tudung hitam biru dan putih sekalian :)

Nak cakap ape ? Ape ? hah ? takde isu baru .Idea berkarat karam dalam air laut .Masin tak ?

Okey ,ni dah masuk Tahun Baru sebenarnya .Ya aku dah terlewat sebulan ."Ape ke hal nya minah ni " ,jeritan batinmu .
Ya aku tahu kau persoalkan bnda itu sebab orang dah tak cerita pasal tahun baru dah .Sekarang bulan 2 yang juga didaftarkan sebagai FEBRUARI .Haaa .Bulan ni bulan cinta .Why do i say so ? Because because because errr ... Ya lah .Yg 14 haribulan tu , orang sebut sebagai Hari Kekasih .Kau jangan buat muka tak tahu adik beradik dengan blur blur 6 sen macam tu .Sepak nak ?

Taknak borak lebih pasal Hari Kekasih ,takut nanti kempunan nak berkasih sayang pulak .Opsssie dokie mokie !


---

Dan tahun 2011 juga telah dimulakan dengan episod sedih dalam hidup aku.Pemergian uncle aku benar-benar membuatkan aku terpinga dan ternganga .Ya ,dia antara uncle yang paling disayangi .Rest in peace my dear uncle ,we love you :)

JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

2 comments:

Fateen Insyirah said...

Bebelan maut syu sudah kembali lagi . Oyeah

Nursyuhada said...

Maut ke ? haha