Monday, February 21, 2011

Angsa Hitam


Selamat pagi .2 suku pagi .Yer tak tidur lagi .Mengadap laptop ni buat kita gian kan .Lama-lama tak mengahadap lama-lama macam ni jadi rindu la pulak .So ,bila dah mengadap ni begini lah jadinya .***Mak aih teori kau .

Hari ni ,eh tak kelmarin la kan, aku baru turun Kelantan .Baru smpai .Pukul 11 malam .Delayed flight punya pasal sejam aku menoneng tak tentu arah .Pandang kiri tak kena ,kanan tak kena jugak ,depan fuhh pakcik pulak dah .Mana mamat hensem ni ?hihi gatai auw .Bosan la tunggu sejam ni bang .Okbye

Sepanjang merantau ke kuala berlumpur tak berpaya tu ,aku banyak spend time dengan sepupu .Ya lah ,dengan sape lagi kan .Mak bapak duduk kat Kelantan .Tak kan aku nak suruh diorang kot berjalan ngan aku .Aih tension tension .***Apekebenda nye nak di tension ni minah ? -.-

Hari-hari diisi dengan lepak denga sepupu .Yang paling best nyeh time pergi scaling and polishing gigi dekat IMU. Yaww i tell you yaww its good yaww to get yaww fresh breathe yaww and white teeth yaww .***Ngada-ngada nya kau .YAWW. Dan free pulak tuh ,abang hensem yang bayarkan .Syiok kau .Hihi ok gediks over-dose .Dentist yang buat gigi aku ni Chinese and he's so cute .He's nice also .He treats me well and guess what ,FOR SURE LA I'M NOT FALLING IN LOVE WITH HIM .But the way he treats me make me like flying .Hoho merry christmas .That was our first and last meet Mr Dentist auw.Okbye

Selain daripada itu juga *** macam karang esey la pulak .ok smbung sambung .Pergi tengok wayang .Midnight one lah ,1.30 in the morning .Huuu best sebab tak rmai orang .Tengok Black Swan .Okbye cerita tu mempunyai segalamcam 18 ke atas punya adegan .Alhamdulillah aku dah lepas ,eh tak bulan 10 nanti .Erk.
Best jugak movie tu kalau kau ni jenis berfikir di luar kotak .Get it ? Haa yang orang dok sebut sokmo tu .Hal ini disebabkan oleh cerita ini mempunyai jalan crita yg sgt berat dan berbelit-belit.Thriller dan sangat-tak boleh-ditonton oleh budaks .Tapi Natalie Portman memang jelita .Sangat ya.Tapi partner dia burok ,tu ke hero dia ? Eee

Silakan tengok trailer dia dulu





Oh yang pastinya aku akan merindui Tutti Frutti .Sedak weh .Bilo nok mari bukok kelate nyo bey ? -_-


---


Gmbar-gmbar minah posing tak berapa nak maut takde ,eh ade tapi xboleh masuk laptop .KABEL HILANG .Bongok kan .Errr .

Sekian .Nak tidur .Bye semua 

MUAH.Untuk kau dan kau yang membaca.




JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

No comments: