Saturday, March 12, 2011

Everlasting :)

Hai selamat malam ,


11 March 2011 . *pst psst hihik ohoi gedik .Kepit mata sikit .Hiks


Mungkin dah terlalu lewat untuk aku tulis bnda ni .Tapi stiil 11 March tak habis lagi .Alah ape kisah ,tarikh tak penting pun .Apa yang penting ?*ngiang-ngiang trademark Wonderpets .Cop tak sebut !


Alah malunyew titew nak habaq kat demew. Huii jom gelak gedik gedik *** 


Takde ape laaaa ,aku dah officially recouple dengan si buah jantung ginjal dan hati aku ni balik .Yeah mannn ,itu kita panggil jodoh .Dak ke begitu ?Okbai gedik .Huii malu ni maluu jangan scan mukew titew dah merah niew .Huu .*Hah gedik makin menjadi-jadi .


Mungkin kesilapan masa lalu berjaya membuatkan mata hatiku ini terbukak luas-luas macam mulut buaya lapar agar dapat menerima ape sebenarnya yang aku nak ,yang aku dok deny selama ni .Yeah mann .Aku deny aku sayang dia .Well tak pun sebab makin hari makin kuat rasa sayang aku kat dia .Ni yang cliche nih .Haha aku sayang dia .Sangat .Sampai aku punya api cemburu yang buta sejak akhir-akhir ni semakin menjadi-jadi dan tak betepi-tepi sampai aku memang down gilaaa .Tapi takpe ,ape orang kata tu .Haa cemburu tandanya sayang .Eceh ayat kau .


Mula-mula macam ni ,aku macam gila-gila nak suruh dia propose aku depan-depan masa jumpa la kan .Tapi last minute aku rasa macam 'weh aku memang nak sgt jadi girlfie dia ,boleh tak kita sahkan cepat 'Haa tu dia hati aku jerit-jerit .HAHAHA .Aku cakap kat dia masa kami dok ber-chat di FB .Dia pelik ,haha ya lah sebab macam tiba-tiba .Bukan ape ,rasa nak cepat-cepat sebab dah lama aku pendam kan kan .Hiks .So ,semalam sah la kami tet tett tett kat FB .Hehe mcam aku semalam tidur asyik dok senyum je ,wuu .Best gila kot sebab dah lama tak rasa macam ni .Hui aku girlfriend orang doe .***Wekk menyampah je kau ni mek .


Tak ade ape yang sepesel .Tuhan bagi aku perasaan ni dan aku akan hargainya ,aku memang harap kami akan sampai bila-bila .Yeah itu memang doa semua orang kan tapi itulah hakikatnya .Bila dah sayang memang susah nak lepaskan .Lebih-lebih lagi bila dah lama dan sebati dengan jiwa kita .Itulah cinta .CHEWAH KAUUU .


Ini gamba zaman muda-muda duluuu kala .Haha muka aku kelakar kan kan .Rindu time ni 





I wanna keep myself and my heart locked just for you .And i really hope that we'll be last forever-everlasting-eternal .Love you .
Yes,I always do :)

JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

5 comments:

Anonymous said...

comeinyeee andaaa berduaaaa

sukeee

<3,
najwa azrin .

Nur Aliaa said...

tahniah syu.. auww~ =p

penaip tak pandai tulis said...

kan dah kata, kalau dah jodoh tak kemana. hehee :D

Nursyuhada said...

hihik ,haha okbai sumooo .nok suko ni :P .shh sudoh :PP

.::pUnK::. said...

wahhh3!!
sudah menjadi gf org...
tahniah mek!!
msing2 jago la...
gudluck tuww!~