Monday, February 28, 2011

This feeling is freaky

I'M SOOO INTO HIM 




Okay this is soooo not cool .Pelik .Haru weh haru .Pesal aku boleh suka kat mamat tuh ?Mu khabar dok ni heh ? 
Okbye .LOL -Laugh Out Loud peeps ! Err


Jangan buat konklusi ,orang yang aku sedang ade crush ni bukan orang yang disangka-sangka .Sangat tak disangka habaq mai la banyak mana pun kau tembak ,mesti tak kena punyeww .


---




Ok dah ,nk tidur .Nak mimpi dia malam ni .Eh eh tak ,Mimpi Bieber .Okay sekarang wallpaper henset dah tukar .Gambar Bieber mehh .Entah lah kenapa tiba-tiba sekarang aku gila Bieber .Pengaruh rakan sebaya betul *rasanya kawan-kawan aku takdelah Belieber sangat .Siapa pengaruh aku ni ?




DIA COMEL ,TELEFON AKU YANG COMPING TU JADI MAKIN COMEL LEPAS MUKA DIA JD WALLPAPER 



Esok ade kelas memandu ,hope i can do better fr the bukit and 3 penjuru .Cikgu pning tengok stail aku yang kalut ni ,katanya ribut sangat aku ni macam nak kejar perompak .Tekan clutch tak habis then terus masuk gear .Pergh ,maaf ya cikgu .Hari tu saya ade problem dengan perut .Kbye




JOM TIDUR.Harap orang tu pun ingat aku jugak .




** Tadi tengok tutorial orang pakai shawl kat Utube ,woo shomel shangat !Gedik nya .Kalau aku pakai peseng2 gitu alamatnya muka aku yang dah jelas bulat macam bola ni akan terlebih jelaslah kebulatannya ya .Tapi teringin ni nak pakai gitu .Hiks .Again ,gedik .




Sekian ,selamat malam .Bye dan Muah .








JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

No comments: