Thursday, February 24, 2011

Malang tidak berbau

Hai ,hari ni awal sikit menaip yer .Sebab esok kena pergi latihan memandu .Yeah bagun pagi .Like habis lah -.- 

Oh my ,hari ni nasib aku malang .Ulang sekali lagi .MALANG okey.Kerana leka dan ralit ,badan aku sakit-sakit .Begini ceritanya .Masa tengah mandi pagi tadi ,sambil basuh baju ,aku pasang la lagu Bieber bagi menghilangkan rasa rindu yang teramat dekat Bieber sebab dah lama dia tak balik lunch and dinner ngan aku .Okbye lari topik .So dok basuh-basuh tu  aku dengan tak semena-menanya hilang kawalan sebab syok sangat nyanyi dan 'Kedebook kebaboww' di atas lantai .Get it ? Ok dunia macam kelam seketika ,air paip macam air terjun nak makan aku ,keliling rasa kabur .Dangg aku terbaring kejap hampir seminit .Kejap je ,i kuat okay .And masa terjatuh tu ,rasa macam perut aku bergoyang kat dalam .Pernah rasa tak ? Dah bangun tu ape lagi terus keluar baring atas katil .*Habis basah selimut .Mujur lah kejap je rasa sakit kat bahagian belakang badan ni .So ,aku fine je kot sekarang .Entah ,runsing jugak sebenarnya takut ape-ape jadi kat bahagian dalam badan .Mana tahu kan .Haih.Doakan aku baik-baik aje -__-

---




Dan selamat hari lahir buat sepupuku tersayang ,Natasha Rusli .I love you cousie XOXO  .




*** kau tahu kan dia yang mana ,tak kan lah kau tak cam aku kot :D

HAHA kenapa mesti ade aku dalam gmbar dia ? Hihi ape kau kisah ,ni kan blog aku .suka hati aku lah nak letak gmbar mana pon  .Mesti kau kata aku gila glemer kan kan .Sukahati aku lah makcik :)




To my pretty and beloved cousie ,


I'm hoping fr the best for yr last semester this year .Do your best ! :)
And hopefully kak Tasha and Abg Redzuan will kekal together-gether yaww hingga akhir nyawww .Amin .


**Love to see both of you together .Sweet  







Sekian ,Goodnight .Bye Muah semua XOXO


JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

No comments: