Saturday, December 11, 2010

Afterschool life's

Hai assalamualaikum ,

Dah lama rasanya tak menjengah belog aku ni ,walaupun bnyak masa tapi tetap mood menaip dan melalut tak muncul .Passion aku terhadap blog dah makin pudar .Oh my blog -.-

---

Ape kau sedang buat sekarang hah ?Nak bagi kau tahu ,aku bosan gilak sihh duduk rumah .Ade sesiapa nak bawak aku berjalan -jalan tak ?Baru aku dapat rasa betapa beruntungnya mereka yang dapat pergi sekolah kan .Dapat jumpa kawan-kawan ,makan dengan kawan-kawan ,bergurau-senda sendu ,bergosip ,ah macam-macam lagi lah .Aduii i miss that old moments T__________T

So dalam cuti ni hajatnya nak pergi belajar kereta ,and masih dalam progress .Minggu ni kot .Dah berdozen kawan-kawan dekat Facebook mencanang tentang rancangan mereka nak pegi ambik lesen .Pergi lah korang menambahkan bilangan kereta di jalan-jalan raya Kota Bharu .Yihaaa aku pun tak sabar doe :D

---
Terima kasih kepada awak yang belikan saya seluar yang cantik .Jasamu memang sentiasa diingati .Love you :)
Entah ,takde benda aku nak taip youu ,sorry .Next time i tell you more 

***Eh sebelum tu ,aku ade Tumblr .And I 'm so in love with it .Check it out babes 

JANGAN MALU-MALU NAK TEKAN :D

No comments: